... när jag ser dig får jag kortsluutning!

har inte blivit något särskilt inlägg idag, inte hänt så mkt förstår ni;)
whatiivva ;) snackade rätt länge me linda igår , vi behövde de verkligen :) vi är tillbaka nu i samma skratt temp eller vad man ska säga haha, vi har nämligen skaffat oss en swahilisk nakenhund som heter fluFFen , den har fem ben :o
haha, vår humor är bäst , älskardig twin! :)
aja.. idag har jag mest suttit på rummet med cizzie, hon är ju rädd för maskiner haha.. så hon har varit på mitt rum sen jag vakna  idag vilka va vid halv elva .. gick ner och kollade på film sen vid tre ,blev- vi hade iallafall tur med vädret igen. den va kul ibland hahaha, hon magdas kille va ju kul ;) samtidigt låg cizzie å sov i soffan brevid mig ;d men hon smet  upp på mitt rum igen när filmen va slut..
annars har jag inte gjort mkt mer, nyss varit nere å handlat, ben&jerrys half baked bland annat :) å vid åtta bl ir det att kolla på ugly betty, samtidigt ska jag se till att få paris hiltons program inspelat så att jag kan kolla på de ikväll när alla andra sover ;D
soo peeeps, adios! ;)

riktig sommarfeeling låt ;) en tingeling låt!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0