ola!

dagen började med bild as usual, för sista gången. vi fick tillbaka saker som vi ritat å sådära :) så blir kanske en bild på mitt collage , hihi. efter hade vi svenska å då skulle vi rita en bild till stefan plus skriva vår "autograf" ifall vi skulle bli  kända, haha och så fick vi reda på vårt slutbetyg jag fick  , vg! :D happy. sen mat, ostgratinerad falukorv med fullkorns makaroner, va väl sådär. x) jag å daniella gick ner till hemkunskapen efter sen kom alla å då gjorde vi chokladtårta, mumma på det :D och tillsist, SISTA mattelektionen på ct ever.. v i körde bingo de va kul.. sen trilla birger av stolen typ, kas s stol :o så körde han lite snabb huvudräkning haha. sen drog jag ådaniella hem. eller hon itll sig  å jag till mig..
kom hem för en kvart sen, såg att frida tidningen kommit = OLA!! :D:D:DD::D ola är med ju, så jag sitter å läser nu, mihi.
senare blir de att dra till daniella, typ vid tio i sex tiden. vi ska glo på showen halv sju :) så är väl hemma vid åtta senast. så jag missar kanske stoffe,´nyft :/
JUSTE FÖRESTEN!! :D:D:D:D annelie kom till skolan idag, de är vår lärare som är mammaledig :) och hon hade med sig sin dotter, asså fyfasen va söt hon vaa.. :) men synd att annelie inte ku nde komma till vår lektion utan va på åttornas bild ;o wellwell..
 nu ska jag läsa vidare , och sen spela.
ADIOS! :)

update: glömde att skriva lite om vad daniella babblade om på matrasten, hon pratade om min framtid, jajemen. mer säger jag inte haha xD men pusshej!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0