scary.

för engångs skull , sov jag länge :) sov faktiskt ända till halv tolv!  längsta på länge haha, men skönt att bara kunna sova utan att  behöva gå upp å stressa till nånting :) skulle igentligen städa idag också, men har inte haft ork till de så blir att göra det imorrn istället höhö.. snackade en del me twino inatt, askul, jag fick värsta skrattattacken som vanligt hahaha.. va fakt iskt ett litet tag sen jag skrattade så mkt, och debehövde jag kan jag säga :) och idag blev de att snacka med lillis också (han he ter inte lillis, men han kallas det) men jag & linda kallar han lillis med den lilla pillis, hahhahaha så kul! :)
ja, min humor är nog nåt som jag gillar haha, den är helt sjuk.. men de är så att linda (=twino) och jag, vi har EXAKT samma humor, skrattar åt precis samma saker, och de är jädrigt bra :) älskar dig bästis! <3
lillis berättade lite saker om en person , hah a, läskigt måste jag säga! :o att man kan va så lika på nåt sätt ändå haha xD fast vi hittade ju  skillnader ändå, vilket va bra, avskrämmande eller vad man ska säga x)
idag är de bara 5 dagar till olas singel släpps, 17 dagar till jag åker till irland, och imorrn har jag å bästaste varit v i i 1 år :) eller som han säger är de mer än så haha ;) puss! :D
ikväll så antar jag att jag kollar på medium, om jag inte missar det. missade ju  lite program igår också haha :o typiskt mig ? aja.. på söndag fyller brossan 18 så blir att fira han då, kmr mkt folk han skulle ju ta hit 11 - 12 kompisar :o sen plus andra som vi brukar ha här så vi blir väl runt 20 st eller mer skulle jag tro.. tiden går verkligen fort, när nån fyller 18 tkr jag att den personen e gammal hahaha, som pontus  t.ex kan inte fatta att han är 18 lxm.. han fyller snart 20 (snart & snart, om 2 år Oo) haha, men tiden går ju fort.. alldeles för fort! den kan väl gå lite saktare? haha :)
aboouu.. ska nog dra mig lite ifrån datan ,har fått ont i huvet :( vår terrass fel, där är så jäädra varmt så man får ont i huvet men inge smart av mig att gå ut där.. haha, ibland undr ar jag varför jag är så osmart.  hm, skumt :o hahaxD
att man är trött som en avokado de kan man säga, och att ma nsvettas som en gädda.. ja de kan man , för de har jag sagt sds.. och att man ser ut som en uppstoppad avokado med rött fruktkött hahahahaahha, varför just rött f ruktkött kan ni undra på, men nej de är inte mens , asg' HAHAHAHA min humor shiies..
hahaha nog bäst att jag går nu innan nån får en attack :) haha, adios! :*

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0