shiies..

slänger in lite test nu för jag är så jädra uttråkad ;o

VEM
Vem är i rummet med dig?
bara jag
Vem fick du senast sms av? stoffe :)
Vem tänker du på nu? stoffe , like always ;$
Pratade du senast i telefon med? stoffe, hihi (a)
Vems hus var du senast i? mitt eget
Sa du senast jag älskar dig till? stoffe :)
Vem önskar du var med dig nu? haha, stoffe ;D
Vem är din favoritsläkting? mormor & morfar
Vem i din skola går dig mest på nerverna? går inte i nån skola för tillfället..

VAR
Var går du i skolan?
jag gick på centralskolan :p
Var är din telefon? framför mig typ
Var är din mamma? där nere
Var sover du? i sängen?
Var handlar du mest? vet inte x)
Var fick du tag i tröjan du har på dig? gina tricot
Vart åkte du senast bil? minns inte xD
Var i ditt rum är du? vid datan & vid tvn.

VAD
Vad åt du senast?
två mackor
Vad drack du senast? juice
Vad är det för färg på dina byxor? svart
Var är den närmaste saken som är blå? min mobil x)
Vad gillar du mest med skolan? klassen.. eller ja, jag gillade klassen mest.
Vad har du på fötterna? är barfota :)
Vad är din favorit färg? röd & blå
Vilken film såg du senast? i taket lyser stjärnorna
Vad hör du just nu? tvn

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter? 
haha nej
Sovit i en annan säng? ja
Hånglat på en bio? nä xd
Hånglat i skogen? ne xo
Tyckt att din kusin är het? hahahaha, vem av alla? men nej.. xD
Sovit naken? har väl alla gjort? ;)
Kört över hastighetsgränsen? vad gäller de? :)
Målat om ditt rum? yep
Dansat framför en spegel? hahahahaha ,ja xD
Fått hicka? ja, men vem har inte fått de ? ;d
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? näe, varför skulle jag ?
Hoppat i en bil med folk du just träffat? nope
Varit i slagsmål? skulle väl va med brossan, haha xd
Smugit ur ditt hus?
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? nopp
Hånglat med en främling? näe
Älskar eller saknar någon nu? både och!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0