skriver av mig..

du sa att du inte ville förlora mig, du sa att du inte visste va du skulle gjort utan mig. nu står du där utan mig, och vad gör du? allt de är borta nu. trodde de kom ifrån rätt person, en bra person som alltid ville vara min vän. de va bara en skit tid, som jag glömmer, mer å mer för varje dag som går. du liknar en jädra bög rent ut sagt, jävla idiot!

att du aldrig skulle lämna mig, va något du sa. att de alltid skulle va vi. men när sanningen kom fram, visade de sig hur jävla falsk du va igentligen. hatar dig big much, idiot jävel!

känner mig så utnyttjad, av en sån liten skit som du. du sa att du aldrig skulle få mig att bli ledsen, men du gjorde det. falska äckliga jävel!

finns så mkt mer att skriva om er 3, men jag finner fanimej inte ord för de ni gjort.
men jag är säker på 3 jäädra ord- jag hatar er!

dom jag känt längst, står mig närmast. jag menar vartenda ord jag säger till er. utan er hade jag inte varit den personen som jag är idag, ni är vid min sida och stöttar mig, efter vad dom personerna gjort. ni vet vilka ni är, och ni kommer att ta åt er av den här texten. jag älskar er!

Din kommentar
Postat av: d

<3

2009-06-18 @ 14:16:53
URL: http://whoiam.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0