sky's the limit

hihi tog väldig tid för mig att somna inatt , tror de va runt 4.15 som jag somna, för en viss liten stoffe haha :o vaknade lite innan sju, ådå va han vaken såklart :o men iaf.. skulle ju lyssna på olas låt som va 7.45 (vilken nörd jag är : JA :D) och låten, den va så jääädrans bra :D kändes bara lite ovanligt att höra en ny låt med han förja gär van vid feelgood, men denna låten  va SUPER! låg t.o.m å sjöng på den efteråt ;) så blir att köpa singeln senare när pappa kommer hem :) och ikväll ska ju ola va med på allsång me lotta på liseberg, och då ska han sjunga dne igen,W OHO! :D:D de gillar jag ;)
btw, så har jag ätit väldigt mkt jordgubbar ih elgen å de är så jädra gott , mowha. äter de som godis (A)
aja, har inget mer att skriva så ADIOS! :D

upd: jag ÄLSKAR låten! ♥


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0