soon its over.

kom hem ifrån skolan för nån minut sen. började åtta me att kolla klart på day after tomorrow.. slutade runt 9 så väntade på att klockan skulle bli 9.45 för då börja vi, å då pratade vi å sådära. sen körde vi bokstavsgrejen, där mitt lag vann (a) vi gick å åt 11.15 de va mat som blev över från ig år skulle jag tro, fast de va godare igår (a) när vi ätit fick vi sluta och nu äter jag glass (a) se nskulle jag göra nån grej hiihi ;d blir att dra till daniella så jag är hos hon vid tjugo i fyra ,sen möta sara .. vi tar kort me klassen fyra, sen börjar avslutning fem å är till ca sex.. efter blir de att dra till hbg å äta på kinaresturang som alltid :)
 nu ska jag tugga vidare, adios!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0