summer of -09

hihi, tänkte skriva nu innan jag drar ner/ut. mamma väckte mig vid 7, varför jag ska upp så tidigt är för att jag sen ska bli trött tidigare på kvällen, så att jag hinner vänja mig till fredag, för de är då jag ska lägg amig  tidigt, höhö.. men iallafall, jag orkade inte gå upp då, och somn ade såklart om.. vaknade 10.30 låg kvar i nån minut sen gick jag upp, va ju asvarmt redan då! ;o och jag har inte hunnit mer än att äta frukost haha, så nu ska jag ner och ta i linserna sen upp å borsta tänderna å sådära ;) sen blir de väl att dra ut  å lägga mig på studsmattan, nu hade de varit perfekt om vi hade satt upp vår pool, men de blir nog inte förrän vi kommer hem ifrån irland, lönt å sätta upp den nu när vi inte ens är hemma nästa vecka haha ;) menmen.. har ingen aning om vad som är på tv ikväll, blir väl att kolla på nånting eller sitta å svalka sig där ute på terrassen eller nåt, får se om pappa kan grilla idag inte säkert ;o wellwell, nu drar jag , adioos! ;d

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0