utklädning! :)

fick gå  upp tidigare än vanligt idag, redan klockan 6 faktiskt :/ men skulle ju va hos daniella kvart i sju. då cyklade vi till sara så fixade vi oss där,  tuperade , måla osv, och så skrev vi , GRATTIS ANNA 8C på våra ben, för hon fyller år idag , ( saras lillasyrra) snajsigt :) sen gick vi till skolan, å då skulle tvunget min ena morrontoffla krympa, för att den ble helt blöt av vattnet där ute, så jag fick gå med en sko.
va i skolan lite över åtta, började med den teoretiska klasskampen, höll på med de till nio, sen skulle vi fotas :) fast de va väldigt kallt å bara stå där ute. sen skulle vi igentligen fortsätta med klasskampen men ingen visste ju de typ (a) så hela klassen gick med pontus, som hade en party wagen ;) så alla gick å dunka till de haha, fast man hade ju lite vattenkrig först x) sen kommer lärar sara och säger att vi ska gå in, å då hade vi varit ute från nio till halv elva, och vi skulle börja mkt tidigare haha. så vi hade typ en halvtimma på oss att gör aklart de på teori saken. sen fick vi äta, och efter de fotboll.. vi va  nere vid badet å  så va där  f   yror, tror jag de va.. som bara hela  tiden: vad är ni? osv... sen va dom helt konstiga också haha dom trodde dom va coola, men de va dom inte :) vi va nere vid fotbollsplanen ett litet tag sen stack vi hem till sara, eller ja vi hämtade nycklar först.. bytade om , drog hem. hemma nu :)
har glömt att skriva li te, men tänkte inte på det då :) b tw, så gick min ena sko sönder (den som krympt) så jag fick ju gå med en sko hela dan, så har ont i min fot :( bilder kommer från dagen nä rjag fått av sara (A) men jag såg ut såhär iaf, men håret har lagt sig rätt mkt xd kmr nog nån helbild sen också när jag lagt in bilder från kameran x)



och de är lärarmiddag ikväll, så blir att sticka härifrån vid sex eller nåt sånt, börjar halv sju. sen är ma n där till elva om inte tidigare, kmr bilder från de sen :) blir antagligen på fredag som dom kommer , har nog inte så mkt tid imorrn :o
 ADIOS! :D


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0