uuäs..

1. Tre namn jag lyssnar till: louise, lollo & lusi

2. Någonting jag tycker om med mig själv: min humor x)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag kan va så jävla trög ibland haha

4. Detta är jag rädd för: bli ensam :(

5. Tre saker jag vill ha varje dag: musik, jordgubbar & stoffe (a)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: vissla me fingrarna så i munnen haha :o kmr inte på mer. xD

7. Detta tycker jag om att göra: äta jordgubbar :) lyssnar på musik

8. Detta vill jag göra just nu: lyssna på olas nya låt (a)

9. Bästa känslan: glad & lycklig :)

10. Värsta känslan: att man inte h ar någon att vända sig till om man behöver prata om, känna den ensamheten

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

12. Är jag kär just nu? ohja ;$

13. Jag vill gifta mig: vetinte

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: de är mkt ju! ;o

15. Min käraste ägodel: mobilen  (a

16. Något jag vill ha i present: systemkamera & pengar

17. Detta har jag på mig just nu: trosor , bh å linne haha xD

18. Favoritkläder: mjukis :)

19. Favorit djur: katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: de mesta, minus opera & jazz & dansband haha xd

21. Favoritlåt just nu: har inte hittat nån ny att nörda :(

22. Roligaste ämne i skolan: de va hemkunskap

23. Tråkigaste ämne i skolan: engelska me gås xd

24. En bok jag gillar: audrey!

25. En film jag älskar: älskar å älskar? min favorit är twilight å jiddra inte med zohan haha xd

26. Favorit tv-program? 90210!

27. Favoritdoft: björnborg ;d

28. Detta äter jag gärna: jordgubbar fo'sure :D

29. Dricker helst: ramlösa me kaktus smak :)

30. Favoritgodis: bruna ovalasaker me vitt i å vitt pulvet i mi tten :9

31. Hit vill jag gärna åka på semester: irland & australien!

32. Färg på mina ögon: blå: )

33. Min längd: 169

34. Jag tror på:  att jag ska åka till irland i sommar (a)

35. Jag spelar: musik

36. Person jag beundrar: stoffe :)

37. Så här bor jag: i ett hus me familj + två katter haha

38. Antal döda krukväxter i hemmet: tror inte vi har några sånna ;)

39. Det här tänder mig: hm..

40. Det här gör mig avtänd: äcklig svettlukt HAHA! de stinker verkligen. och om man har fettigt hår ;o blää

41. Favoritfärg: blå & röd :D:D

42. Favoritcitat: har inget ;d

43. En hemlighet jag vet: som inte ni vet ;)

44. Bästa present jag fått: pengar är alltid kul (y !  haha, men vet inte

45. Senast köpta skiva: tror de va idol skivan

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon xd

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: hm..

48. Udda förmåga/egenskap: som jag har? hahaha 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: leopard, sPRINGA SNABBT MWOAHAHA! eller äre gepard? asg'

50. Vad lyssnar du på just nu? lady gaga-  money honey

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? fira bror :)

52. Var är dina föräldrar födda? helsingborg och jag vet inte : ) haha
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? sims 3

54. Vilken är din favoritrestaurang? golden bamboo

55. När badade du i en pool senast? förra sommaren..

56. Har du varit med i någon skolpjäs? ja

57. Hur många barn vill du ha? vetinte

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? opera x.x

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? får vänta i några år ;)

60. Vad har du för TV-kanaler? många ;D

61. Har du åkt moped någon gång?  ja, eller typ.. x D

62. Har du busringt någon gång? jo

63. Har du fått felparkeringsböter? nnix

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? nej, haha :o

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? irland x)

66. Har du en egen trädgård? yyes

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? vetinte

68. Kan du alla orden i nationalsången? nej

69. Badkar eller duschkabin? har badkar, xd

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? i taket lyser stjärnorna

71. Favoritpizza? bolognese 
72. Chips eller popcorn? popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift xd

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? näe

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? ne

76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? mamma, pappa, bror, mormor & morfar, dom 4 små rätter, jag å bror friterad kyckling med pommes. efter åt vi banana split (rIKTIGT JÄDRA GOD :O) och dom åt friterad banan me glass. xd

78. Favoritchoklad? marabou :)

79. När röstade du senast? när ola va med i melodifestivalen, haha (a)

80. När åt du en hemodlad tomat sist? när mormor å morfar gav oss xd

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? ja

82. Är du bra på matlagning? ja ;D ingen har klagat

83. Klarar du att tanka själv? vetinte .xd

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv: nej :)

85. Pepsi eller Coca Cola? cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ja, när jag praoa på persgården ;)

87. Vad var det senaste du handlade? b&j's :)

88. Har du kräkts offentligt: nope

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: hitta den sanna kärleken ssssssss o:

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: beror på

91. Har du ringt något betalnummer: japp

92. Kan man vara vän med sitt ex: kan man väl.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: har ingenaning tror de va min farbror :o

94. Hade du mycket hår som liten bebis: vetinte

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: inget

96. Vad har du i din väska: vilken? :)

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: njäe

98. Vad är du tacksam för idag: att jag är haappy! :D

99. Var hittade du den här listan: listboxen

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: inga speciella. alla får göra om odm vill :D


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0