vatten = 0

uppdaterar inte så värst mkt längre, vet inte varför.. kanske blivit lite tråkigt att blogga, vet inte, kanske för att de är sommarlov.. men jag försöker skriva ett inlägg varje dag iaf för att få lite uppdatering haha ;)
idag så vaknade jag vid tio, pappa va där u te med några "gubbar" .. näe men, de va nån här som skulle gräva så att vi får rätt på vattnet till tvättmaskinen för de varit översvämning eller nåt... å då fick jag nästan panik haha, kunde inte gå på toa, duscha, borsta tänderna osv.. så när dom grävgubbarna stuckit så fråga jag pappa om man kunde gå på toa och så och han bara: du kan gå på toa, men inte nåt annat, finns inget vatten...
så vi kmr förmodligen inte ha nå t vatten  under dagen. så kan inte sätta i linserna -.- hatar att sitta med glasögon :o haha.. och jga fick borsta tänderna me kolsyrat vatten, fiffigt va? :) funkar väl lika bra som vanligt när man inte har det.. så jag kmr nog att klara mig ändå haha ;) tror dom grävgubbarna är här igen nu, dom hade lunch nyss så när dom är klara har vi nog  fått tillbaka vattnet :) och medans dom höll på att gräva fick jag panik igen :/ jag hittade inte cizzie, hade letat igenom hela huset så jag trodde hon smetit ut men pappa bara sa till mig när han kom in,  ni säger att ni letar igenom hela huset men hon är inne ändå.. så kommer pappa in på mitt rum med cizzie, och jag bara: var va hon? ;o han: på golvet i vårt rum ... jag hade ju letat i deras rum typ 3 ggr men inte sett  henne ändå.. näe för då hade hon tydligen luggit inne vid ett hörn bakom en korg, och jag har just inte tänkt på att leta där bakom, pappa hittade hon direkt x.x så bakom korgen blir de att leta bakom nästa gång också som jag inte hittar hon på andra ställen.. cizzie blir ju rädd när de är grävmaskiner som låter ochså , så hon gömmer sig. men för tillfället ligger hon i min säng och sover :)
 de va lite om dagen som gått hahah ;)
i lördags så blev de att jag kollade på its a boygirl thing , haha den va riktigt bra och kul :) nåt jag tipsar om :D
och igår så kollade jag på i taket lyser stjärnorna riktigt bra den med, och kul :) fast sorglig också :/ hahaa jag tyckte de va lite kul me han  oliver eller va d han hette :) så jävla hot! hahaahhaah xD mer säger jag inte ifall de va nån som skulle läsa detta och inte har sett den (: men den filmen tipsar jag också om .
nu nån gång under veckan blir de nog också att kolla på, systrar i jeans- andra sommaren, men när vet jag inte riktigt :) och på fredag då är de  midsommarafton, då ska jag m. familj till daniell a och vara där. kulkul kommer det att bli! sen ska jag sova där, och jag å daniella kmr j u kötta in jordgubbar hela tiden, shies va mums det är alltså! :o

yesyes, stoffe kommer in senare idag så blir att prata med han då , wiie :) och idag är det bara en vecka kvar till olas singel släpps- skys the limit! ett måste för mig att köpa hihi :D är ett riktigt ola-fan om ni inte har märkt det innan :)
tror det va idag också, som aquas album släpps, ojoj ;) abooou.. ikväll blir det att kolla på 90210 som vanligt sen kanske nånfilm om pappa har nån ny :) adios! :D


Din kommentar
Postat av: daniella

haha, han e rolig (; han i, I taket lyser stjärnorna som duow snackar om ;D

+systrar i jeans andra sommaren e gödig :) fast han snygga i den andra filmen e nt med :( haha

2009-06-15 @ 17:08:57
URL: http://whoiam.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0