yuummie.

kom nyss hem ifrån skolan.. dagen gick faktiskt fort (:
började med fysik , fickreda på de nationella provet fick g, hihi :D och vg på labben(: efter hadev i biologi å då pratade vi mest, först om olika namn å sen lite annat.. efter rasten va de tyska, å då hade vi mark så vi kollade på en serie, hann kolla på 2 avsnitt ^ 60 minuters lektion ju ;) sen hade vi matte och då skulle vi räkna nåt me tior i en ask, å då räkna jag å daniella på de lättasättet som va rätt haha,f ast iv skulle lagt till 3  då hade vi fått exakt! :) go oss hihi..
på matan vare fisk å potatis, va inte så gott . för mkt fisk haha , x) sen började vi me son , kollade på schindlers list idag igen ju. iiue, gillar inte att kolla pånär folk blir skjutna och de fick man ju se.. wellwell.. vi började direkt me mentor tiden efteråt, och då fick vi höra avslutningslåten crille skag öra den lite längre sen är de good (: när vi hört den låten typ sådära 2 ggr haha, så fick vireda på när vi skulle sluta på onsdan å sånt. mer info om nästa vecka eftersom de är den sista ever på ct :o
nu ska jag faktiskt äta min glass, annars smälter de.... för mkt :/
adios!

Din kommentar
Postat av: ds

nt för att va petig men det va när vi skulle sluta på torsdan va det vi snackade om :P

2009-06-03 @ 15:41:12
URL: http://whoiam.blogg.se/
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

fin blogg ,glöm inte att du kan nominera din blogg till veckans blogg genom en kommetar i min blogg ,puss

2009-06-03 @ 16:50:49
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0