fredag :)

fredag och man är ledig, goodgood! :D
sitter här å glor, har inget annat för mig
har skrivit klart hemkunskapen, eller ja
de är en kladd änsålänge, ska renskriva senare
dagens planer, har jag inga, hahaha xd
b lir nog att kolla på film
pappa har ju fixat bedtime stories :):)
imorrn ska jag spela match vid fyra
vad som hände r innan dess vet jag inte
på söndag ska jag nog sätta upp studsmattan
jag menar, de kanske inte är så varmt så man
kan va ute å hoppa i shorts eller så
men de är lagom varmt att sätta upp den
så kan man ju gå ut å hoppa om man vill :)
jag har faktiskt tänkt lite, hihi :D

goodbye! :)

 ( svd ) - bild från i onsdags

Din kommentar
Postat av: daniella

det ska bli snöö igen :( :( :( :( jag e så fucking arg :*(

2009-03-21 @ 11:39:20
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg ;)

Hoppas du har haft en toppen dag!

Kramar!

2009-03-23 @ 19:08:29
URL: http://lemondream.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0