fredag,

började med tyska - prov. gick bra .D
på matten vaj ag inte på humör alls, men de gick sen
hahaj ag slog på daniella för hon sattå  sjöng
å så kom birger å bara; slåss du louise? (eller nåt, minns inte riktigt)
vi hade biptestet på gympan å de gick sämre för mig än vad de gjorde
förra gången, men fick lite problem me luften . hade fullt me slem
i halsen redan innan vi börja springa. efter de så stog nicklas
för gympan, å jag fick ett brännmärke, åde svider :( fick de när man skulle
hoppa å kasa på en tjockmatta ouff.. vi körde luftboll sen, jag satte minst 2 mål
de sista jag gjorde va snyggt ;) haha :D resten blev de killerboll jag kom tvåa wwah
jag hindrade faktiskt att få bollen på mig två ggr snyggt, {skryyyt. haahaha (AA)
sen så hade vi bara engelska kvar å där fortsatte vi med våra uppsatser.
 vi mötte robin å ralle några ggr också å då klappa ja ralle på huvet som vanligt
å daniella sara å veronica slog robin i huvet bara för att robin hade kastat
papper på daniella när vik om första gången
å juste , när ralle å robin kom efter dom haft gympa så va robins hår helt PPFWOFAF
så daniella sa, fastna du i elvispen eller? å då jag bara; eller eluttaget.. hahahah xd

men nu är jag hemma, NÄHE allvar? :o xD
jo det e faktiskt sant, kom hem för 15 minuter sen ;D
å nu sitter jag här å glor, ska nog göra engelskan snart
så att jag får den klart så jag slipper göra den senare
goooodbääyäyyyäyäy! ;DD

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0