freeeedag:D:D

woooho, då va det back till fredag :DD
började med nationellt prov i engelska, läsförståelse
sen hade vi rast i typ 30 min,
å så hade vi hörförståelse till 11.05
vi hade vanlig engelska lektion efter det
fast vi sjöng på lektionen istället
hahahha, jag fick energi mitt under en låt (A)
men sen slutade de snabbt efter låten igen
jag menar, det gick från en rock-snabb låt till en lugn ;o
på matan hände de inget speciellt
hade so sen, å då kollade vi på en film
handlade om förintelsen, intressant ju :o
när vi slutat så kom robin å ralle bakom mig å daniella,
alltså när vi skulle hem.. å då kasta robin en snöboll
men han missade ju såklart :)
å så kastade han på ralle å de gilla inte ralle
så han jaga robin, sen kom där nån
med vit mössa som vi inte fatta vem de va
men vi brydde oss inte så mkt längre
när jag kommit till korsningen efter jag gått från daniella
så hörde jag några, å då tänkte jag typ, de e säkert robin
å så kolla jag bak, å gissa vem de va ?
jo, självklart. de va ju robin åralle å han me den vita mössan :s
så sa jag förmigsjälv eftersom dom va så långt bak; naaw..
sen cyklade jag i min takt hem, haha :d
å nu är jag hemma, för ca 20 minuter sen
sitter å käkar godiset som blev över , mums :9
tror jag ska sova snart, är faktiskt trött :o
menmen,, haveitgoooood, BAI!

Din kommentar
Postat av: daniella

hörförståelsen började 10.05 :P haha, rolig jag e ;) vem va det med vit mössa dåe? ;P

2009-03-13 @ 14:22:35

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0