freeeeedag !

woho, då va det fredag igen. 
veckan har gått väldigt snabbt :o
 hade vikarie på tyskan och engelskan ida g 
läskigt vare , : o eller daniella? :o
sofie och felicia stog för gympan  idag
fick ett slag på hakan eller vad man ska säga
wellwell, så går det , höhö :p
 hade läxprov idag på son, gick finemang!
regnade när jag skulle hem :(
 me n nu är det värsta solsken :o
sitter och gör biologin nu
finns en del frågor jag inte förstår mig på
men haha, så går de om man ärlite osmart :)
 blir att äta tacos ikväll , mumma!
nu börjar jag få väldigt mkt damp på min mellanslagstangent
den är jätte störigå har varit så hel aveckan ,   plus längre ;o
nån tips på en fi lm man kan glo på ikväll? :)   tack då ! :D


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0