måndag

då va de skola idag igen
gjorde samma som förra gången på bilden
svenskan kollade vi klart på filmen och skrev lite
på hemkunskapen gjorde jag evelina å g.... grillspett me tzatziki(stavas?) och potatis
och två andra grupper gjorde kyckling curry. så vi fick smaka av båda. gottgott:D
på matten hann vi med mkt, jag å daniella fick skrattanfall, OVANLIGT. haha
så vi blev asvarma å satt nästan å riktigt svettades, 
så jag ba till birger, de är vaaaarmt! så gick han å öppnade fönstret, hahaha xd
 sen så kom tre personer, {nämner inga namn.
å gick utanför klassrummet.. sen kom dom igen fast då sparkade dom på dörren
sen ringde en polisen (inga namn) för de märkte jag å daniella
när vi kom ut efter vi slutat..
kom hem för en liten stund sen, å mina tröjor har fortfarande inte kommit ;o
äter glass just nu, mumsigt:D blir att plugga snart. har ju prov imorrn

ikväll blir det att kolla på 90210 sen vet jag inget mer som jag kan kolla på :o
baibai! ;)

ichunddaniella

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0