mittwoch wieder

dom första två lektionerna är lika tråkiga som vanligt (fysik,biologi)
vi hade mark på tyskan. jagå daniella är alltid
lite flamsiga.. haha, men de kan inte hjälpas :)
hände inget speciellt på matten
på matrasten pratade jag mkt med robin å ralle
men de va ingen av dom som svarade:(
sen hade vi bara religion å mentor kvar
på mentorn fick vi äntligen klartbestämt
om vilka skoltröjor vi skulle ha! ;D
å så pratade jag lite me johanna
johannaå  annie tyckte mitt å daniellas bord va högt
men de höll inte vi med om, så jag provade
att sitta vid deras bord, å jag fick knappt upp benet
för att ha de över de andra ;o
sen sa jag å johanna om nånting
åjag typ bara; du som sa att du skulle bli stadsminister
hon: jag har lagt dom planerna på hyllan
sen hörde inte johanna vad jag sa men de gjorde daniella
för jag sa nämligen; då är de därför jag hittat dom..
alltså, planerna ;) daniella tyckte de va kul :o ovanligt haha xd

jag ska inte diska idag, lönt när de e två glas, två knivar å en sked xd
men de blir att göra klart matten idag iguess :o
ikväll tror jag nog att jag ska kolla på medium
för de finns ju inget annat att kolla på :o
wwhatever, goodbye! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0