onsdag

onsdag igen dårå
tråkigt dom första lektionerna som vanligt
på tyskan gjorde vi i nåt häfte
på matten hände de heller inget speciellt
men på son eller ja efter son blir de
så skulle jag daniella å johanna ha nationellt i engelska muntligt
de gick bra för mig tror jag.. men iaf.. xd
innan vi skulle dit så satt robin å ralle vid fönstret
så då klappa jag ralle på axeln, å robin på huvet
å då skrattade robin.. sen började ralle me haha de va kul.. xD
å på de nationella så kom jag me två kommentarer som
jag och dom andra tyckte va kul, ojoj (y hahaha xd
men när vi slutade å jag skulle knäppa min tjocktröja som jag hade under jackan
jag ba, VAFAN de går ju inte å knäppa
så kolla jag ner på dragkedjan å då.. hahaha
då höll jag på att knäppa ihop jackan med tjocktröjan asg'

kom hem för ca 10 minuter sen, åt nyss glass
ska snart ta en kladdkaks bit om de finns kvar
kl fyra ska jag ha utvecklingssamtal,
när jag kommer hem ska jag plugga för jag har kemiprov imorrn!

BAIBAI! ;D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0