saturday :)

första dagen på helgen eller vad man ska säga
sitter vid mammas data, nyduschad, yepyep ;d haha
orkar inte starta min data, iochmed att vi typ inte ska va hemma på hela dan.
och pappa sitter vid sin data,  så då tog jag mammas , (A)
ska va hos mormor å morfar vid fyra
så vi sticker ett, tidigt?:s
haha. nejdå, vi ska faktiskt lite inom väla först :D
måste ha nytt skydd till studsmattan, annars vågar jag inte hoppa :(
'hahaha, jag menar.. får ju stötar på den metall grejen :o läskigt
sen kmr vi nog hem vid tio ikväll eller nåt,
så jag kmr antagligen att skriva då med, iguess.. beror på ;b
och idag är de en vecka kvar, sen skaj ag till halmstad
ska ju spela distiktsfinal i bowling, :D:D
lycka till , till mig va;) haha
aha, pusshej.


Din kommentar
Postat av: annaaa

mah ja vill kolla xo

2009-03-28 @ 12:22:53
URL: http://troubleinfaith.ziimi.com

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0