tiiisdag

började me biologi och sen kemi
rast sen so.. vi började me religionen
på engelskan hade jag  å daniella damp
eller jag fick lite damp på hon för hon höll
på med sin penna hela tiden så ritaj ag på hon
sen ritade hon på mig haha, fintfint, hrrrm. xd
hade svenskaprov idag ju, tror jag får vg iaf
vi gjorde muffins på hemkunskapen MUMSIGT!!! :D:D

antingen ska jag göra son eller så skiter jag i det
för vi har ändå ingen läxa, skööönt :)
sen sajag nåt kul till daniella innan jag skulle cykla
men jag minns inte alls..
men daniella sa att hon skulle skriva de på sin blogg
så hon gör väl de, om hon inte glömt xd

ikväll är de, den rätte för rosing. HEJA HUGO!
gud så söt asså, daniella likeit rawr, haha (A

TJOOOBALOOO!!

Grattis Matilda! <3


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0