tisdag

som nimärkte ( inte för de e så må nga som läs er)
  så skrev jag int e nåt inl ägg igår
jag ork ad e inte starta datan å så va de inte lönt xd
  <{ du mma mellanslagstan gent      }
men aja
idag hände de inget speciellt i skolan
på svenskan,  skulle vi läsa i våra böcker
så va de några som skulle göra prov så då fick resten
inte va kvar i klassrummet, å då gic k jag å daniella
ner till hemkunskapen och "läste" där , fast de blev inte mkt läst
utan jag    å daniella satte skorna på andra fötter
asså, vi bytade v åra skor me föt terna,
hm, högerskon på vänsterfoten. xD osv
 så gick vi där , jag trill atvå ggr, lyckat! :D
 sen på hemkunskapen gjorde vi
spagetti å k ö tt f ärssås  , mums ble de :)
   tror kanske inte attt jag gör fysiken idag
 iochmed att jag har en dag imorrn på mig med
höhöhöhööh :D xD  e ller jag får se
ska dammsuga snart, å ikväll är de rosing!
 Bai!1 D:

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0