tisdag

första lektionerna är alltid tråkiga xd
på son så försökte vi få sara (lärare)
att ta ner den stora kartan som vi har vid tavlan
för igår  had evi satt upp nån bild på den, hahaha xd
å alla skrattade ju såklart n är kartan kom ner
fast bilden satt inte fast utan den "sväva" ner haha xd
engelskan hände inget speciellt heller trorjag xd
på matan blev det mkt skratt fö rmin del
fick  liiite damp :o hehe
sen så på svenskan så kom rektorn
å pratade med vår klass om lektioner å så
och då slu tade vi övertid :o
vi bö rjar kvar ti på nästa lekti on å då slutade vi :o
hade gympa sista lektionen
å gissa vad? robin har också gympa
så  jag höll på med robin lite
hahaahaha  å så hade vi nån t yp av brännboll grej
så kutade jag asmkt (A) sry dään
sen när jag gick förb i där fjärde gången
där robin satt dårå  , så sa jag,  hej robin
 så tittade han på mig, sen räckte jag fu :D
  
har ingen läxa till imorrn , yaay! :D
ikväll är de  rosing på tv,  HUGO! :o
menmen ,vet inte mkt mer vad jag ska skriva :o
ja juste, på gympan när jag duscha t
så hade jag handduken å t-shirten på mig
så gömde jag mig för daniella
hon kmr vid dörrgrejen
jag går fram, å daniella blir rädd!
h ahahaha jag tyckte de va kul :)
 
  wääll ; bAI! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0