tisdag

kom hem frånflöjten nyss typ ,höhö
snacka om att de va skönt ute efter gympan
men de blåste jätte mkt nu när jag skulle cykla hem :(
vi va på pg idag, (perstorps gymnasium) och labbade
sen fick vi ha självstudier på son, för vår lärare va inte där
å så hade vi inger (biologilärare) på engelskan, SOOOO haha
förra torsdan v a de sista dagen vi såg annelie ,
för nu ska hon va ledig fram till sommarlovet typ .xd
så de blir en vikarie, gillar vi inte :o
pågympan hade vi biptestet,fast jag gjorde inte så mkt HAHA
sa till vår lärare ändå så, så HA! xd hihi
sen hade vi trippelboll eller vad de hette
gjorde bara mitt bästa på innebandyn (a satte två mål. lol xd
på fotbollen krockaj agå  daniella så trodde daniella jag fick ont , typHÖHÖ xD
å sen så sköt jimmie en hård boll på mig på innebandyn
eller jag ställde mig i vägen men ja.. så ont gjorde de inte
men nu har jag iaf ett rött märke på benet, är bandymärkt. hahaxD
ska plugga vid sex tiden eller nåt, sen dammsuga
och vid åttaä r de HUGO på tvn, hihi. alltså den rätte för rosing xd
BA BAAAI! ;D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0