torsdag

hade kemiprov idag, va lättare än jag trodde haha xd
blev ju klar efter 5 min å ba, vafan är de inte en sida till? wwaah
fysiken va tråkig som vanligt, tyskan så tog vi de lugnt i typ 30 min
hahahaaha, jag å daniella hittade roliga namn! :D står på hons blogg iguess .
visste ni att man kan heta raoul? hahaha, de kan man faktiskt de stog de :d
på son skrev vi på fördjupningen, å imorrn är de hemarbete på de,
vi får håla alltså, vi slutar 12,10 imorrn, yay!
vi fortsatte me de muntliga på svenskan idag,
jag daniella å annie fick prata idag, höhö :d
på slöjden, eller ja precis innan vi skulle sluta på svenskan
så fick jag näsblod, å de värsta rann så jag gick in på toaletten
tog massa papper å så, men de gick inte över..
så jag låg ute vid fönstret där uppe , å daniella gjorde mig sällskap höhö
sen fortsatte jag att virka.. aja.
ska plugga på t yskan idag, prov imorrn
sen ikväll är de, sveriges värsta bilförare, criminal minds och law & order, som man ska glo på! :)
baibai! ;D

<3



saknardig'vv


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0