09-test

- gör det, annars blir din sommar ett helvete..-


OM DIG

Namn - louise
Bor - perstorp
Syskon - bror
Ålder - 15
Född - 31 augusti 1993
Ögonfärg - blå
Längd -  168,5 cm
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - jungfru
Hårfärg - bruunt ofc ;)
Födelseort - ängelholm


DAGENS..

Låt - höhö, lyssnar på olika hela tiden x)
Saknad - stoffe
Kläder - shorts & t-shirt
Smink - inget alls xd
Mat - frukost & middag (fisk å potatis)
Köp - ingenting faktiskt
Göra sen - snacka me linda, kolla lite på matten & engelskan.
Godis - gott & blandat , toblerone

Pinsamaste - haha, inget

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - gillar inte ens svamp x)
Tycker du om godis - jossh
Hur många gånger i veckan äter du godis - helgerna för de mesta
Äter du oftast nyttig mat - beror på, haha ;p
Tycker du att du själv är söt/snygg - njäae
Du ger mycket komplimanger till andra  - man försöker ju (a)
Är du nöjd med ditt förnamn - mjo
Du tycker att du själv är smart -  haha, ja :D ibland så
Vad är det sämsta hos dig -  fråga inte mig
Vad är det bästa hos dig - haha, jag tkr faktiskt min humor är bäst! ;D
Har du bra självförtroende - beror på , hahaha..
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika
Du tycker om att vara med killar - inte för jag har många killkompisar här i perstorp, men.. hm. de gör jag nog, hade varit lite märkligt annars va? ;D
Känner du dina grannar- jo, tyvärr -.- vill inte lära känna dom mer.. syftar på idioten!!


SKOLAN:

Gillar du skolan - näe, men är man me rätt personer så blir de kul ;d
Har du någon gång skolkat - nix
Spelar du något instrument - aa
Sporter/aktiviteter har du gått i - har gått: orientering, fotboll, simning. går på: bowling .
Har du några tatueringar - näe
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - när jag gör mig i ordning oftast xd
Tycker du om djur - ohja!

BRUKAR DU...

Sova - när jag är trött så xd
Ta mediciner du inte borde ta - behöver inte ta några så :p
Röka -  ne
Snusa -nope
Skada dig - haha, de beror ju på vad.. vissa säger ju att jag har ont nånstans hela tiden så hahahaahaaha xD
Klä dig i svart - tar de som  finns ,xd
Lita på folk - jo, kanske för väl..
Skada dig med flit - hahahaahahahahahahahaahah de ska vi inte prata om! ;D fast inte nåt psykiskt eller sådära. kan ju hända att jag får en bula eller två xD
Drömma mardrömmar -  nono
Gå i skolan - jo,
Gå i kyrkan - hahahhaha, självklart. är värsta "stamkund" i kyrkan ;) eller inte
Ljuga -  oftast inte, men ibland händer de
Vilja dö - näe (: mitt liv är bra som det är och jag är lycklig! :D

NÄR...

Åt du senast ?  middag? minns faktiskt inte.. tog en bulle för en timme sen tror jag xD
Läste du ut en bok senast - längesen xd
Köpte du något senast - en vecka sen.
Vad? - min ola tröja! :D
Svor du senast - hahaahahhaha innan idag :D
Sjöng du senast - idag
Klagade du senast - igår xd
Klantade du dig senast - haha minns inte. xD

HAR DU...

För många vänner - kan man ha för många?
Förföljelsemani - haha, vad är de? xD
Någon annan psykisk sjukdom? - inte vad jag vet om (i)
Skadat någon? - HAHAHAHA näääääää verkligen inte (A) faktiskt inte meningen.. xD
Färgat håret - jodå
Några piercnings - noiep
tatueringar - näe
Egen dator - ohja
Gjort bort dig rejält -  tror faktiskt inte de ;d

ÄR DU...

Snäll - avgör väl inte jag? ;D
Snygg - hahaaha, nej..
Söt - lite kanske ? xd
Kort - hihi, nej not anymore! :D


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0