3/5-09

snart är helgen slut :( vill ha lov igen, orkar inte skolan. men bara att öh.. vad säger man. kämpa ?haha låter konstigt. JUSTE.. men bara att ta sig igenom de , snart bara 1 månad kvar tills vi slutar ju, ska man njuta av tiden som är kvar eller plågas?
 idag så har jag mest bara gjort hemkunskapsgrejen till imorrn, är klar, blev  nöjd faktisikt. hihi :) fast vet inte om jag ska skriva till nånting, men isf gör jag de senare..
innan jag började med de så rensade jag på mitt rum me kläder å så, sen dammtorka jag.. och sen började jag med hkkn.. eller ja, jag gjorde klart den.. å de tog typ 3 - 4 timmar haha (y) så nu har jag faktiskt rätt att vara trött ;d efter så dammsugade jag, å nu gör jag ingenting.. får se om jag gör matten senare, pappa får ju hjälpa mig,. jag har redan gjort talet en gång, men v et inte om de är rätt så frågar pappa som sagt  xd
ikväll så ska jag glo på wipeout sen vet jag inte om de är herre på täppan isf glor jag på de, annars vet jag inte..
näe nu orkar jag faktiskt inte skriva mer
bai!

 

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0