99 saker du inte visste om mig:

1. Fullständigt namn? - Louise Madeleine Andersson
2. Exakt ålder? -  15 år & 9 månader.
3. Vart bor du? - perstorp
4. Bor tillsammans med? - mamma , pappa & pierre.
5. Husdjur? - två katter!
6. Färg på ditt hus? - blå & vit
7. När är du född? - 31 augusti 1993
8. Klass? - 9A!
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 om jag räknat rätt x)
10. Något jobb? - om jag jobbar nånstans nu? nää bara i skolan
11. När ska du sova ikväll? - hihihihhi, i dont knoow! :D
13. Duschat idag? -  haha, när skulle jag hunnit de? xd
14. Kramat någon idag? - yep
15. Pussat någon idag? - haha, räknas katten? (a)
16. Vad har du ätit? - ska man dra hela  listan? x.x .. . frukost- en knäckemacka, (försov mig (a)), middag- potatisgrej & två knäckemackor, kladdkaka, fika- kanelbulle,  "nigga"bulle, ballerina kex
17. Dagens klädsel? - joggingbyxor, t-shirt & tjocktröja.
19. Dagens sötnos? - samma som dom andra dagarna ;D  hmm.. vem kan de vara ?;D
20. Dagens roligaste? - hahha ,daniella sara å veronica ;d
21. Har du många vänner? - så jag klarar mig ;)
22. Hur många har du kysst? - secret baby ;) (a )
23. Vem kramade du senast? - mormor
24. Hur många vill du ha sex med? - vilken fråga x.x
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen..
27. Har du pojk-/flickvän? - oohja ;)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - daniella
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Hahah, yes- från daniella

FAVORIT:
31. Film? -
twilight!
32. Låt? - alla olas, alltid haha ;d men just nu har jag ingen, för jag har inte orkat starta musik på en dag (a)
33. Mat? - tacos..
34. Dryck? - ramlösa me kaktus smak :)
37. Stad? - dooonno'
38. Land? - hihi, irland & australien..
39. Ämne i skolan? - hemkunskap , när man jobbar me rätt personer x)
40. År? - favoritår? HAHHAHAHA årstid ärde väl? eller.. men sommar isf, annars va de  förra året och detta och massa andra år! :D


SENASTE
41. Personen du tänkte på? -
gissa tusen gånger :)
42. Personen du kysste? - hhaahahhaaa
43. Gången du spydde? - aplängesen!
44. Gången du grät? - jag minns faktiskt inte även omde kanske inte va för så längesen x)
45. Pizzan du åt? - bolognese
46. Gången du var i göteborg? - har ingen aning
47. Gången du var i stockholm? -  never yet
48. Gången du var full? - haha, aldrig ännu xd
49. Gången du var hög? - haha hög på vadå? gurka & majs? :D
50. Personen som såg dig gråta? - linda tror jag, annars claudia..

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
svart
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma & mysa (a)
54. Tv-spel eller datorspel? - beror på vad de är för spel xd
55. Singel eller upptagen? - upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -  inget av de?
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - kollar inte på nåt av dom xd
60. Svart hår eller blont? - inget..
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad ;9
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg, har ju inte varit i sthlm xd
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - cola!
66. Pizza eller kebab? - pizza ... bara kebab om de är god kebab :)
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älskas,
69. Leva eller dö? - leva, ofc!


ANTAL:
70. Personer du älskar? -
många (;
71. Personer du hatar? - haha 4 tror jag x)
72. Personer som sagt jag älskar dig? - vet inte (:
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - hahahahaha, ni kan väl gissa ?
74. Glassar du ätit på en dag? - många de ! ;D
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 1 minst iaf,
76. Gånger du haft minnesluckor? - HAHAHAHAAHAAHAHAHAAHA!!!
77. Piercingar har du? - ingen
78. Personer du saknar just nu? - 2 typ..
79. Gånger ditt hjärta brustit? - inte nångång :)


VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
rawr ;)
81. Ska du träffa imorgon? - ingen tror jag xd harinte bestämt nåt
82. Sjöng du senast för? - daniella , xD
83. Hade du senast en msnkonversation med? - linda twino! :*
84. Spelade du tv-spel med senast? - pierre
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - haha :D baby
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha dom dumma idiotjävlarna! :D
87. Förtjänar att dö? - alla förtjänar väl att leva, men de beror ju på xd
89. Vill du sova brevid inatt? - den bästa ofc (;


VAD:

90. Gör dig glad? - vännerna,stoffe, humor & feelgood - ola! :*
91. Gör dig ledsen? - inte mkt, (:
92. Vad vill du helst göra nu? - va me stoffe å linda å daniella å matilda å lou ise å en massa! haha xd
93. Önskar du att du slapp göra? - kmr inte på nåt nu x)
94. Vill du ha nu? - LOV!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - systemkamera (: & pengar
96. Längtar du till? - sommarlovet
97. Tycker du om dina betyg? -  dom funkar xd
98. Ångrar du i ditt liv? - ingenting! eller jo kanske, men tänker inte dra upp de (:
99. Är det bästa som har hänt dig? - vännerna & stoffe. :)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0