altarstenen..

möörning! ;d
idag börjar jag 9.45 för vi har altarstensloppet x.x man kunde ha de som tävling, där tiden blir tagen, eller motion vilket jag har tatt å då tas inte tiden å plus så börjar man ju 9.45 och tävling 8.45.. så är de samling först, sen kommer bussen vid tio tror jag sen åker vi till starten sen när man kommit i mål så får man sluta :) själv så ska jag gå med sara å veronica, vet inte hur lång tid de kmr ta men högst 3 timmar hoppas jag? :o (a)
när jag kommer hem ska jag snacka me stoffe om han är inne , annars kmr jag göra tyskan ;p blir att kolla på medium ikväll om där inte är något annat  att kolla på? xd
igår kollade jag på esc semi 1. ska se om jag minns vilka som gick vidare haha xd : turkiet sverige rumänien finland island armenien bosnien-hercegovina potugal malta och israel .
näe nu ska jag kiilla! ;d baibai

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0