blä...

kom hem från skolan för 40 minuter sen ungefär..
började med kem i å fysik, rätt tråkigt, höll nästan på att somna :) sen  tyska, gick fort ändå, höhö. .blev kanske inte så jätte mkt gjort menmen xd å så so, kollade på en film om australien hiho å så jobbad evi me  tabell å karta xd hyfsat g ott på matan, tomat och ostgratinerad korv med fullkornspasta. hehe...
sen svenska, där vi läste eftersom 3 st gjorde prov. me njag läste inte ens en sida (A) satt å pratade med daniella haha xd  å sen sista lektionen- slöjd.. började med armband som jag gjort innan, för jag ska nog köpa  dom shortsen istället , så de blir att leta efter sånna xd..
nu reste n a v dagen vet jag inte vad jag ska göra, orkar fan inte plugga,lönt att plugga när man ändå inte kan nånting sen.. likabra att plugga på dom engelska orden då å s k i ta ivad dom betyder, sant! men får se hur de blir med de..
ikväll tror jag att jag ska kolla på japansaken, sen criminal minds , thats amore, och viva la bam :) hihi
nääääe nu ska jag begee mig ! pusshej! :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0