:)

kom hem ifrån väla&familia osv.. för ett tag sen.. mkt kul va de! :D alltid kul med daniella ju. hah hon va värsta  flum 5 min sen  helt lugn, hela tiden å jag fick damp på de haha. xd
men iaf.. på väla köpte jag ingenting, köpte glass bara å så satt vi  åglodde på allt folk som gick förbi , haha de va kul. xD
sen drog vi till familia ådär köpte jag , två solbrillor, linne, trosor.. träffade min mormor å morfar på familia också , så det blev att prata lite med dom :) eftersom vi va klara sen så drog vi hem till mormor å morfar på en fika, eftersom dom frågat oss om vi ville de, ;D st ack därifrån vid ca fyra , hemma vid halv fem.. om jag tänker rätt nu, haha xd

de jag köpte:



baibai :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0