(:

kom hem ifrån mormor & morfar precis..
va hos dom vid halv ett, så fikade vi  å så  sen stack vi till bowlingen i helsingborg.. i mina serier fick jag: 187 121 133 163, så va väldigt nöjd.. va apnära 200 i första serien , hade jätte många strikear (: så om jag fått tre strikear i sista rutan så hade jag fått precis 200.. men sammanlagt fick jag 604, inte mitt rekord lite till ;) efter vi bowlat så stack vi hem till mormor å morfar, så grillade vi kotlett , mumma va de! blev lite fika me tårta åså efter (: sen kollade vi igenom gamla bilder, haha, måste säga att jag va riktigt kul när jag va liten ;) va jädrigt framåt asså, vet fan inte vad som har hänt med mig så som jag är idag är jag mer blyg än framåt :o menmen.. vi stack hem vid halv nio, och på vägen hem så hade jag  jädrigt mkt skratt... för där va ju sku gga efter bilen när vi körde, å då märkte jag att man såg rörelser som jag gjorde me armarna.. så där satt jag å rörde hela tiden, skrattade aasmkt hahaha, mamma bara: här har vi en som är lättroad.. haha skratta ju hela tiden x) typiskt mig! :D
vet inte mer vad jag kan skriva :o tog kameran med mig, så kommer lite bilder när jag lagt in p ådatan (:
ADIOS!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0