..

har ingenting att säga just nu.. lönt att skriva då? hahaaa...
inatt så va jag helt borta Oo jag hade gått å lagt mig exakt klockan tolv, sen vaknar jag kl åtta. och då ser jag på datan att linda har bombat mig :o å då hade jag skrivit till hon sen inte svarat 2 ggr.. så gick jag in å kollad epå hela konversen , å då såg jag att jag suttit å skrivit vid datan 00.40 fast då låg jag ju å sov? har inget minne av att jag suttit vid datan.. så jag har antagligen suttit här i sömnen eller nåt , hahahahah.. så linda, de va inte mitt riktiga jag som skrev (a)
(och idag fyller jag år om 3 månader exakt, iih!)
nån som har nåt tips på vad man kan kolla på ikväll?  har ingen aning om vad som går på tv x.x
 nu ska jag dra ut, ciaao!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0