finiiished!

kom hem för 10 minuter sen, vi började gå vid 10.30 så kom  vi i mål 12.30 , duktiga vi va :) fast veronica va väldigt slö å jag å sara orkade inte vänta på hon haha (a) måste säga att jag inte blev trött en ända gång, rätt skönt att bara gå faktiskt :) men jag har ju ont i ben & rygg nu :/ känner på mig att jag kommer att få träningsvärk imorrn -.-
hade tänkt att jag skulle göra  tyskan idag, men jag orkar faktiskt inte, så jag ska göra lite i skolan imorrn så fortsätter jag hemma, å så får jag göra matten imorrn också iochmed att vi har de sista provet på måndag :o
är aaaapsugen på glass, :( men vi har inge hemma, å jag orkar inte gå över gatan å köpa (a) får se vad jag gör ;p
weell, nu ska jag in i duschen iaf!
goodbyye! ;)


ooh juste nu glömde jag! :O när bussarna kom vid 10 så va redan en i mål, sprungit på en halvtimme shiies m y bacon säger jag bara, å ni som går på min skola kan nog gissa vem de va?  ; ) jajemen, de  va erik xd
MEN BAAI IGEN! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0