förvirrad, eller vad?

natten för mig blev väldigt förvirrande.. skulle lägga mig vid kvart över ett, jag somnade ju givetvis med linser å så, å  min linsbehållare låg på mitt skrivbord.. vaknade vid fyra, borstade tänder och så.. såg att jag inte tagit ut linserna, så skulle in på  rummet åhämta behållaren, men den va ju såklart  borta.. jag letade genom hela mitt rum, men inte där.. kollade inne på toaletten ifall jag lagt den i skåpet, men icke så nicke.. gick även ner för att kolla där men  hittade inte.. hade letat i en timme, sen orkade jag inte mer.. tog ut linserna å slängde dom, tänkte få r väl köpa ny linsvätska så får jag en ny behållare... så går jag å lägger mig, mamma väcker mig halv åtta  åsäger att behållaren va där nere påtoaletten, å såklart tänkte jag ju inte på att leta där.. men de jag inte fattar är, när fan va jag där nere? Oo menmen...

riktigt fint väder idag , ska nog dra ut en sväng snart, hoppa studsmatta å så :) har nästan lite  lust att kolla på bio idag, men ändå inte. haha :o   ka nske blir att kolla på robinson ikväll, eller nån film. .tkr inte de är så bra, rätt tråkigt x.x men annars kollar jag nog på hogan  knows bes t som brukar va på mtv medans robinson är , sen kollar jagslutet på robinson när hkb är slut, sen är de alltid bra  timing till csi börjar :)
baibai folket! ;d

så bra!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0