"fri"-day

haha, kul rubrik va? :D men well...
igår efter jag stängt av min data å sådära, va klockan runt 2.45. och då började de åska :( och jag verkligen hatar åska, läskigt ju.. mullrade först några ggr, sen gick jag ner å ställde mig i trappan å då började regna asmkt, kändes som att hela huset skaka så mkt de regna :o så gick jag upp å la mig, och då kom de en blixt å då va klockan ca 3, . men mamma sa att de kommit en blixt då när jag va påväg ner för t rappan fast jag inte märkt..
okej, åska är något av de värsta jag vet! så nu vet ni de x)

idag så somnade jag faktiskt om två ggr imorse, haha å jag som tänkte gå upp tidigare (y) gick upp åt frukost å sådära.. å nu har jag nyss kommit ur duschen, hihi ;D har inte några planer för dagen alls.. bara att jag ska kolla på talang ikväll, och lyssna på hif matchen. hif måste vinna, annars blir jag sur, och som ni vet - jag hatar att vara sur!
imorrn så ska jag ju somsagt till malmö, och jag ska va där redan 9.30 så jag måste gå upp tidigt imorrn, så de blir att sova efter talang skulle jag tro..
om jag inte har nåt annat för mig resten av dagen så blir de väl någon film , någon som har tips på nån film man kan kolla på? :)

 haha, roligt hon ligger va? ;D


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0