HALLÅÅÅÅE

gick å la oss vid sex tiden, somnade nog rätt fort tror jag haha xd sen vaknade vi vid tio, som vi skulle annars med för daniella skulle hem vid elva.. å yyes, daniella åkte hem för 20 minuter sen ungefär.. 
vi spelade in 2 videor, den första va riktigt roolig, haahahaha.. :DDD minns inte jäääätte mkt men damp hade vi iaaa f
 hihio. vet inte riktigt vad jag ska skriva haha :D men jag skriver bara för jag inte vet vad jag sk agöra ,tror jag  x)
blir väl att hjälpa mamma ute trädgården , om jag inte ska sova lite hihiii...
uuuund, de blir faktiskt att vi grillar ikväll mumma ska de bli! :)
imorrn ska jag nog göra klart hemkunskapsuppgiften, inte så mkt kvar på den. bara att leta upp lite lampor å sådära, sen klippa ut å allt sen done :) för er som inte fattat så gör vi en bostadgrej, man köper grejer å så :)
näe, om jag ska ta åt sätta in sängen..  orkar inte igentligen , men jag måste.. annars står den framme resten av veckan haha;D vi har ju en extra säng som gäster sove rpå ;d
m en goodbyyye peeeople!



Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0