hemma (:

kom nyss hem ifrån malmö skol dm i bowling.

gick upp vid 6.30 imorse, gick ner och åt frukost å så.. sen gick ja g upp å duscha lite snabbt å då va klockan redan halv åtta när jag duschat :o så jag fick platta håret snabbt sen drog vi iväg.. va framme i malmö kvart över nio tror jag men vi började inte spela förräns 10.. gick riktigt dåligt för mig fick bara något på 500 på f yra serier -.- de är uselt enligt mig, va heller inte en enda serie som jag va nöjd med , oc h jag fick 140 som högst.. hahaj ag min ns inte så mkt mer av de, (vilket minne jag har ;)) efter vi tjejer spelat så va de killarnas tur å då visste vi inte om vi skulle stanna å eller gå.. men vi gick efter prisutdelningen som va medans killarna spelade.. så vi kom ifrån bowlinghallen runt halv ett.
(malmö shoppen & stadion va ju där ute, å jag va faktiskt påväg att köpa nåt till pontus så snäll som jag är sds:)
jag är väldigt seg å så ju, så ja gmärkte inte att vi hade åkt till lund  förrän jag såg inne på max där vi åt : lunds kommun. å då tänkte jag bara ; vafan är vi i lund? :O ,. ohja, pappa hade kört tid utan att jag varit uppmärksam  haha;D å på max åt jag då en blizzer me dumle i eftersom jag inte va hungrig alls, men de va mumma de med! :D
efter vi ätit så gick vi runde rlite i den shoppinggrejen som va där vid nova lund (orkade inte gå in där, för jaginte hade några pengar) så de blev mest att kolla runder i elgiganten, expert & media markt.. funderar ju på att köpa en systemkamera, nikon d60 (: men jag måste ha pengar innan jag kan köpa den så blir väl till slutet av året skulle jag tro! ;D hahahaha när pappa va inne på ö & b så satt jag å mamma å väntade i bilen, å då hade jag kvar en vattenflaska med vatten i som jag satt å lekte me , och mamma störde ju på sig de ofc ;) men ajg tyckte bara de va kul! ovanligt mig yay, (haha de rimma xD )
vi körde hem efter vi kollat runt på de vi skulle, och nu är jag ju hemma haha ;D blev en liten  tupplur i bilen utan att jag själv märkt de, ojoj :o
och nu så har jag väldigt ont i axeln, mkt jobbigt :/ men jag får väl leva med de o:
aja.. ikväll så vettefan vad jag ska kolla på, gillar inte robinson :/ nån som har tips på vad man kan kolla på, program eller film? (: danke isf!
näähep, nu ska jag kila.. ciao!


hihi, visst är den söt? (: (bild från irland 05)

UPDATE: såg nyss på datan att dom hoppat över niorna vid prisutdelningen och tagit åttorna som nior (jag går i nian) fyfan! ;o
(för er som inte fattar) jag går i nian, så vid prisutdelningen när dom tagit sjuorna så tog dom niorna direkt efter, och dom som dom tog som nior de va igentligen åttor. så vi som går i nian vi fick inget pris. alltså hoppade dom över oss nior.
så jag kom igentligen 3a av niorna..

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0