"het"tröjan hat gekommen!

dagen började med att jag gick upp  halvsju som vanligt (ovanligt att jag säger de  hära :o xd) åt frukost, satte i linser sen upp å göra mig i ordning.. stack till daniella vid 7.35, hos hon vid 7.40 så gick vi till skolan... jag började med biologi och kemi, va aptrött så jag höll på att somna :) så jag tror inte att jag hängde så med mkt av vad dom sa haha (a) sen rast och so.. efter so hade vi engelska: prov.. tyckte de va r ätt lätt ändå bortsett från läsförståelsen som jag nästan rent ut sagt sket i hahahaa (a) på matan va de inge god mat alls! färsbiff med ärtor & bacon i, USCH! å så potatisgratäng till de, och jag har aldrig gillat potatisgratäng så jag fick "försörja" mig på ett knäcke, haha xd efter maten hade vi svenska, och då fick alla läsa ett häfte, eftersom s  & v sk ulle göra de muntliga nationella, när vi läst klart skulle vi göra några uppgifter.. och jag fick lite damp för jag hittade inte första frågan :( men jag hittade den andra, haha xd tillsist hade vi gympa  , och då hade vi 60 m , som jag sprang på 10,03 s, kunde ju varit bättre haha ;D sen längdhopp som jag verkligen suger på, och som jag inte tar så seriöst om jag måste :) sen gick vi in och stötte kula och hoppa höjdhopp, stötte två ggr sen sket jag i höjdhopp hhahaha, låg å skrattade på  tjockmattan istället, mkt roligare haha ;D slutade vid tre , fem över.
när jag va klar å så drog jag till tvärflöjten,annie spelade igenom sin låt 2 ggr, sen spelade jag å hon igenom vår låt en gång sen fick vi sluta :) kom hem för 45 minuter sen eller nåt.. och då börja mamma prata väldigt mkt med mig haha om vad för halsband och sånt som jag skulle ha till skolavslutningen.. sen ville jag gå  upp på mitt rum, men nejnej de fick jag ju såklart inte utan jag skulle ut i köket och sätta mig på stolen..
och gissa vad? :D:D min tröja hade kommit, min superheta ola tröja!! så nice :) kommer att ha den som pyjamas , mwihiii! och såhär ser den ut dåva!




ikväll så blir det att kolla på ugly betty, och sen vet jag inte vad de är på tv mer :) nå förslag? :D
nääe nu måste jag dra ner å torka disk, ciaaao! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0