ich bin zu haause!

hihi, kom hem för en liten stund sen. mkt kul va de att gå me daniella på festivalen, hahahaha. när vi va på ne tto jag bara; neeetto feeetto.. daniella: där kommer ju ett fetto som ska in på netto. kulkul (:
först gick vi runder lite på festivalen sen gick vi runt i perstorp haha;d så nu har jag ont i mina benochm in rygg :(
nej jag orkar inte berätta om skoldagen, men jag tror ni klarar er haha ;d
jag minns knappt hälften av allt jag sagt idag när vi varit ute, men innan vi skulle dra ut å jag provade olika brillor sa daniella: du liknar en pilot, va coolt. sen efter så kom vi på att de va ett rim ;) sen skulle vi gå å jag: shall we leaave. o ch de tyckte ju daniella va k ul också ofc ;) orkar inte berätta mkt mer som sagt hah a, men bilder de kommer i proomise (: f ast när vetj aig nte, HIHI (A)
PUSS!

Din kommentar
Postat av: Minda

Hahaha: du ser ut som en pilot, vad coolt xD

2009-05-29 @ 21:29:49
URL: http://mminda.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0