idiot:o

kom hem ifrån flöjten för 20 minuter sen ungefär :)
skolan började med nationellt i fysik, hahahah kunde inte ens hälften (a) vi hade 2 h & 30 min på oss jag blev klar efter mindre än en timme hahaha ;) så gick jag sara å veronica till ica åha ndla lite, sen vänta vi på daniella å så gick vi runder..  sen började vi med engelska 10.55, fett trött jag va då hahaaha xd å så mat de va nån potatis grej å färsbiff & köttbullar . sen hade vi svenska där vi skulle läsa men jag å daniella gick ner i omklädningsrummet som vanligt, blev inget läst för min del (a) och daniella kunde inte läsa tack vare mig  HEHEHEHE. XD jag fick damp igen :) fast denna gången till en annan låt, VIDEEEO KILLED THE RAAADIO STAAR, asschäck dans jag fick till  den;) sen gjorde jag lite annat med, gympan va faktiskt kul idag , vi fick typ göra vad vi ville, körde först badminton med daniella å sandra sen spela vi innebandy me pontus å några andra xd hihi.. vi fick byta sida eftersom där va tomt, å då fick vi målvakter med, jag gjorde 1 mål (A) goo me! :D  sen skulle vi köra straffar å då gjorde jag 2 mål, snygga va dom med ;) hahaa , go me fo'sure :D (A) sen stack jag till tvärflöjten spelade igenom låten två ggr sen fick jag dra hem  :)
sen när jag va hemma eller ja, jag va typ vid svängen vid mitt kvarter , så kom jag då på cykeln å där stog robin utanförsitt hus som ligger vid den svängen, så ser jag ralle komma längre bort från gatan och så skriker robin till han; KÖR PÅHON  ! hade lu st att skrika jävla bitch till han men jag va helt jädra torr i halsen såhade inte fått fram ett ord x.x men vänta du bara robin lilla, jag ska fanimej ge igen, tro de eller ej. :o
å dessutom är ju ralle så smart & snäll å inte kör på mig :) men robin är trög i sin lilla lilla hjärna vilket jag inte ens tror att han har :D
hihihihi, nu ska jag dra ut på terassen me katterna å räkna matte (:
pusshej!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0