if anyone can make me fall in love- you can!

kom hem ifrån skolan för ett litet tag sen :) inte hunnit så mkt..  å nu är jag hungrig fast att jag ätit 3 olka "middagar" idag, haha xd  började med bild, klippte ut alla bilderna till collaget sen skulle jag kolla vilket papper jag skulle ha, så blir att klistra upp dom nästa gång :) sen s venska där vi kollade på film hahaha, va ju lite kul där i;) han satte sig fel på hästen bak å fram å så va där en till som sto g bakom hästen å då sa han som satt på hästen: du ser vi två "rövar" hahahah xd de va kul , tyckte jag iaf :DD åså mat där de va vårrullar å ris.. sen hade vi hemkunskap direkt efter där vi gjorde min kycklingtacos från mexico och sen gjorde vi nåns som jag intevet  vem hahhaha vad va de för nåt? xD de va filé nånting men minns inte vad de heter.. JUSTE fläskfilé! (I) de va gott.. sen kom patrik vår fysiklärare å han skulle egentligen bara hämta ett äggm en vi gav han vår mat istället hahahaha .;D åså tillsist matte där vi gjorde klart b-uppgifterna sen började vi på dom blandade ;d så ska göra diagnosen på onsdag tror jag, om inte på fredag x ) å så slut vid tre ;p

igår så hittade jag en ny, eller ny å ny hört han innan, men jag fixade han skiva nämligen- david archuleta! fina texter i låtarna som jag har :) man fastnar faktiskt för dom, och  i rubriken på mitt inlägg så är de faktiskt en av mina favoritlåtar med han! :D även om jag bara har hört den en gång (a) och här e den för ersom vill höra den :) :



resten av dagen så blir det att kanske kolla lite på fysiken eller göra nåt på matten , får se vad jag orkar :)
ikväll så ska jag kolla på 90210 , the secret life of the american teenager och ballar av stål! :D å så till sist viva la bam!!!:D sen ska jag nanna (: hihi.. men ska kila nu! pusshej <3

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0