im freee!

började med nationellt prov (lab) i fysik, va enkelt.. fick min egen sån lab grej, så antar att jag fått vg på det då :) började me biologin vid 9.. å så låång rast, sen hade vi nationellt prov i tyska (läsförståelse) va lättare än ja gtrodde att de skulle va :) så fick man nästan gå när manva klar, väntade på birger för vi har matte efter.. vi fick reda på vad vi fick på våra matteprov som vi gjort i måndags, och jag fick 18 av 25! good! vg faktiskt ;DD
på matan så va de inte gott, va blandat av d som varit i veckan... sen hade vi bara so kvar den lektionen blev de mest till att prata ådiskutera och tillsist mentor tiden! där emma & mikaela hade bakat kladdkaka som vi åt :) och så valde vi vår avslutningslåt, kommer nog till att bli bra! (y) så slutade vi vid fem över två eller nåt..
kom hem för ett tag sen, mormor o ch morfar är här så de blev fika för mig direkt när jag kom in, mumma! :) visade även mitt klot & mina klänningar , hihi.. och nu sitter jag här och dom dä r nere å tjabblar, haha ;d
hade faktiskt inte tänkt att göra någon läxa idag eller sådära, för imorrn dååååå är jag leedig! :DD:D:D:Dd och på fredag me, wiiho! :D ffeeett skönt ;D;D  fast på lördag ska jag ju till malmö så de blir inte att sova länge då och plus så måste jag lägga mig tidigt på fredag :/ vi ska va i malmö redan halv nio eller halv tio, minns inte haha ,.. så blir j uatt sticka en timme innan vi ska va där..
nu ska jag nog draa mig lite ifrån bloooggisen! AHAHAHAH fint va? ;DD

btw.. jag  å linda hade väldigt kul igårkväll.. vi sa att vi skulle söka till idol å sjunga fortsättningen på jag blev full på min coca cola, så blir de giiiirlssss remix!! ;d super är den låten,  hihi :) sen kmr vi in där me våra aasfräcka gitarrer, right linda? ;D batmaaan doooododdoodod, & heelloo kiitty iis a little mouse, osvosv! bäst :*

men ciaao!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0