måndag morron..

tänkte att jag skulle skriva ett lite längre inlägg nu , för de kanske inte blir något inlägg sen efterskolan. xd
idag så börjar vi med bild, och då ska vi bli klara med vara collage. själv så ska jag bara klistra upp bilderna å sen skriva en rubrik och sen är jag done! ;D efter rasten har vi svenska, och då ska vi kolla klart på princess daisy, vad vi ska göra när den är slut de vet jag inte. sen har vi mat, tror de är chicken nuggets idag.. och direkt efter har vi hemkunskap, minns inte vems land det va idag?  x) och tillsist har vi matte, PROV!!! men sista provet i matte, yay! de är för kapitel 5 & 6, sen blir de väl att g öra massa annat iochmed att vi gjort ut boken nu, hihi x)
har ingenting efter skolan, så cyklar hem..
så blir de mest plugg, har ju engelsk prov imorrn.. så måste kunna alla glosorna haha, och veta vad dom betyder (a) sen ska jag läsa igenom texterna. sen får jag se om de blir att göra nånting i övningsboken , ifall där skulle va nåt som kanske kommer på provet ;)
ikväll så blir det att kolla på 90210 och i pauserna talang om de är klockan åtta x) efter är det the secret life of the american teenager, tror faktiskt att amy ska föda idag :o och sen tillsist är de ballar av stål, hhhihih D:DD kulkul!
näe nu måste jag platta håret, annars blir jag väl aldrig klar ;)
pusshej leverpastej!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0