måndag

skola idag igen, dagen gick snabbt :)
på bilden så gjorde jag inte så mkt , hade ju glömt att skriva ut mina bilder, så de måste jag göra innan måndag.. så jag satt mest å skrev rubriken till mitt collage x)    å sen va de svenska, vi kollade på film, princess daisy, verkar bra ;d mat sen, köttbullar & mos... sen hade vi hemkunskap, vi  fick välja vilka v i skulle va med idag  å de gillar jag xd vi gjorde vårrullar, pannkakorna va godast (AA) men jag är ingen mästare att göra dom precis, haha xd
vi började på  ny del idag på matten, svårt, men väldigt lätt när man fattar ;)
slutade 5 över tre som vanligt.. hemma nu, inte hunnit så mkt..
ikväll blir det att kolla på HIF - MFF matchen eller 90210 & tslotat, får se vad de blir :)
HIF måste fan vinna denna matchen, för dom brukar ju vinna mot malmö.. å om malmö vinner så ligger dom etta i allsvenskan, å då kommer jag ha felix mot mig :(( därför är de kul om helsingborg vinner, och för dom är bästa laget i allsvenskan (AA) skulle igentligen kollat på matchen live idag på olympia med daniella, men blidde inte så, för vi har läxa >< men de blir väl nån annan match som vi får gå på då antagligen..
näe nu ska jag börja träna lite på  dom engelska glosorna som vi har till imorrn.. sen när pappa kommer hem så får han hjälpa mig med matten :)
byye!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0