miss kiss kiss baaang!

kom hem ifrån skolan för ett litet tag sen. dagen gick segt om man frågar mig, men ändå snabbt.
började 8 med tyska, hann  klart med det jag gjorde! ;D och så matte, och då fick vi reda på vad vi fick på de nationella, och jag fick vg+ fast jag säger  mvg- (a) jag hade 3 behörigheter eller vad de nu hette i mvg, och man skulle ha 7.. men jag är ändå nöjd, och han sa att jag lätt skulle ha tillbaka mitt vg i betyg för jag är jätte duktig (A) lite skryt här va, hahaa ;D
tio minuters rast, sen  gympa.. mikaela å andy höll för lektionen.. på mikaelas uppvärmning fick jag värsta rivmärket på ryggen, syns rätt tydligt- fortfarande.. vi hade nåt att man skulle ta bandet  å sådära, sen spökboll.. andy hade att man skulle göra armhävningar sit ups  upphopp & benskift vid kanterna 20 st. sen basket..  till sist hade vi killerboll , tog inte de på så stort allvar, vissa know why ;) (a) efter hade vi engelska, den lektionen gick ovanligt fort för att vara somplatzki haha xd och så mat, ,där de va vegetarisk pastagratäng, va väl sådär. inget man blir mätt på precis.. och sen till slut hade vi vår sista lektion för dagen, samhälle.. gick lagom fort. sen gick jag å daniella hem i vår takt haha ;p
och nu är jag ju hemma, har inte hunnit så mkt. är apsugen på glass, men orkar inte gå till big daddys, även omde bara är över gatan haha (a) klarar mig nog till mamma kommer hem, för då ska hon  handla xd
btw, igår när jag kollade på esc finalen så somnade jag efter ukrainas låt.. så nån som kan skriva som gick vidare till mig? :) danke isf! :D
men goodbye folket.

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0