möörning..

ohja, klart att jag hinner med ett inlägg innan jag ska dra ;) har ju sovmorron idag, thii! (:
ska ringa daniella om någon minut. sen ska jag gör amig i ordning lite snabbt, nej jag är inte seg :(
kanske inte hinner med ett inlägg efter skolan, beror på vad jag ska syssla med, haha.. för om jag å daniella inte hinner göra klart matteuppgiften på rasten, så skulle vi göra den på mattelektionen  (som vi fick ha var vi ville) alltså har vi håla, men vi skulle fråga birger först om man fick gå hem å räkna :o å efter vi gjort de isf då måste jag göra min so, till imorrn.. så ska jag lämna in båda grejerna.. och birger har ett förhör till oss imorrn på kemin, fö ratt kolla hur mkt vi kan då måste jag ju läsa på kemin också.. så när jag kan kemin bra så blir de kanske ett inlägg.. sen klockan 19.30 är de dag-otto på tvn å de kan jag ju inte missa, så jag tänker skita i 90210 för att se dag-otto! :D
 
Följ min blogg med bloglovin

Din kommentar
Postat av: Sanne - bloggdesigner

REA på utvalda bloggdesigner just nu. Välkommen att fynda!

2009-05-25 @ 12:58:19
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0