morningmorning..

gomorron gott folk ;d
vaknade för 45 minuter sen, satte  i linser å sen duscha jag, hiho. å till frukost blevde fil å fras som vanligt xd inte för att jag blir mätt på de, jag kmr ju va hungrig sen vid 11 tiden igen.. och de ska va soppa på matan idag å de blir man inte mätt av :/ men jag klarar mig nog till jag kommer hem, efter de lilla  som jagkommer att äta på matan ;d
direkt efters kolan ska jag spela tvärflöjt eftersom vi inte spelade nånting i tisdags.. så idag ska vi välja låtar å så ska vi träna på dom, bli r nog 30 - 40 minuter idag, så är hemma senast halv  tre iaf , hoppas jag :)
nääe fy, vi har engelska idag :( jag har typ bara pluggat in 5 ord som är lätta å som jag vet vad dom be tyder ,haha , smaaart va? ;D oohja klart , haha xd antar antar att de blir samma cp glosförhör som i tisdags, när man inte fattade nånting..
ska ringa daniella vid 7,20/7,25 tror jag, så sticker jag där strax efter , sen går vi till skolan. xd börjar med tyska,  4 ska ha nationellt så resten får jobba med häftet, så de blir rätt lugnt.. sen matte, å daniella ska hjälpa mig haha (a) å sen gympa ,daniella å bonnie som ska ha idag, vet vad daniella & bonnie ska göra, kmr nog att bli kul , kom ju  med förslag åt den ena (AA) haha. xd
ooh nu loggade matilda in, nån jag kan prata med :D (a
ska snart inte å fixa lite till, sen går jag ner ;d
bai ba i! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0