onsdag..

har igentlige n inte så stor lust att skriva nu, är inte på så bra humör :/ hatar att va sur ju :omenmen..
började med fysik å biologi, tråkigaste lektionerna på dagen.. sen skulle vi på dansuppvisning så vi  missade tyskan :) så började vi med matte sen när vi kom tillbaka, alltså började vi den va nliga tiden så ble en  långrast där imellan.. på matan så va de nåt.. juste spaghetti å köttfärssås, godaste maten på veckan.. började me so sen och mentor.. blev klart nu va vi skulle ha för låt på skolavslutningen..
kom hem för en halvtimme sen, åt våfflorna som va kvar (2 st :o) xd sen funkade inte mitt internet ;o dåligt. men funkar nu som ni märker (:
blir mest att plugga lite på idrotten eftersom vi har prov i de på fredag :o sen ikväll är de medium som jag ska kolla på..
och idag fick jag mina shutter shades (: men inte mina skor :(
adiios!


(mobbad bild xd)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0