oooh please ;)

dagen började med kemi å fysik, & jag somnade nästan. aptrött va jag efter igår :o haha
sen hade vi rast då, minns inte ifall de va den rasten som robin kom eller om deva nästa :o jag gissar på nästa så jag skriver vad som hände sen! :) men iaf så hade vi tyska då, blev inte att göra så mkt, orkade inte att göra nånting haha (a) sen hade vi so, lämnade in alla böckerna utom samhällsboken eftersom vi började med samhällskunskap åså mat! :D
de va fisk med  potatis å kall sås, hihi ;p på matrasten när vi satt uppe i korridoren så kom robin å jag bara: hej bögjävel.. för jag hade lovat stoffe att jagskulle säga de hahhahahahaha (a) men hade nog gjort de ändå så whatever ;p  jag gillar inte robin, han är dum, riktigt dum.. had egärna slått han med om de varit så (: ooh, så snäll jag låter haha. xd men vadå, han är ju min granne? ;d efter den matrasten så hade vi svenska, och vi kollade vidare på princess daisy; p tillsist hade vi slöjd å då va där nån tjej som pratade sen fick vi göra nånting av dom grejerna som hon hade tagit  med sig, så jag tog två tyger, klippte ut en blomma på de ena å så sydde jag fast ; (HANDSYTT) sen broderade jag mitt namn, kan ta kort å visa ;)sen slutade vi..  å de regnade när vi gick hem :( gillar inte regn, speciellt inte när man ska gå hem x.x
kom hem vid tjugo över tre, hann inte göra så mkt eftersom vi skulle sticka halv fyra, vi stack då va framme i stidsvig redan tio minuter innan bokad tid hah, skulle klippa åtona håret :) och jag kom då hem för 15 minuter sen skulle jag tro, ;D änsålänge har jag bara börjat plugga lite på engelskan, skulle igentligen gjort matte också men kan göra de i helgen antar jag xd å så tänkte jag göra tyska men jag orkar inte, kan skriva på tyskan imorrn å så lämnar jag in efter så långt jag hinner.. alltså gäller de att jobba på riktigt bra imorrn på tysklektionen ;)
ikväll ska jag nog kolla på japan grejen, (orkar inte skriva vad de heter (a) ) sen blir de semifinal 2 i esc, ukraina måste gå vidare, gillar deras låt grovt! :D 
näe nu ska jag plugga vidare lite på engelskan :) tjoohej!

(och sådära blev de ;))

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0